pátek 17. května 2013

My wish list - May

Chtěla bych Vás tímto příspěvkem přivítat na mém novém blogu. Doufám, že si ho oblíbíte a budete se sem rádi vracet. Tento první článek bude zaměřený na mé vytoužené kousky do mého šatníku a to na měsíc Květen.

1. Crop top 


Jeden z mých nejvíce vytoužených kousků už od začátku letošního roku. Jde podle mě o velice stylovou záležitost, která při dobrém zkombinování může být součástí velice slušivého outfitu na letní období. Především při kombinaci s pasovou sukní či šortkami do pasu.

Top si hodlám pořídit přes Ebay, kde jsou podle mě k dostání velice slušivé kousky a také cenově přijatelné ve srovnání např. s H&M, Lindexem nebo Topshopem, které jako jedni z mála obchodů u nás Crop top nabízí. Cena se zde pohybuje od 150-400,- a na výběr je tu obrovské množství vzorů, velikostí i materiálů. U mě rozhodně zvítězil top s květinami, který se skvěle hodí k letním dnům a také proto, že květinové vzory zkrátka miluju :)


2. Aztec waist shorts 


Jako další jsou na pořadí kraťásky. V letošním, jako i v minulém létě jsou stále v kurzu šortky do pasu a já na ně rozhodně nedám dopustit. Nejen, že jsou pro mě mnohem pohodlnější než-li bokové šortky, ale také vkusnější a více retro, což se mi líbí.

Velice mě oslovili pasové šortky z H&M, které se velice podobají kraťáskům na obrázku. Jako potisk výrobci použili aztécký vzor, za který ode mě mají palec nahoru, protože je to vzor, který už dlouho v mém šatníku schází a určitě si na něj udělám místo. Za cvočky ode mě dostávají medaili stříbrnou :)

3. Spiked jewelry

Jako třetí se na můj seznam dostaly šperky s ostny. Pro někoho je to možná už trochu ohrané, ale já na ně nedám dopustit. Nejvíce jsem si tento typ šperků oblíbila ve zlaté kombinaci a podle mě vypadají skvěle. Rozhodně si hodlám pořídit také zlaté hodinky, což je v současné době mé největší módní přání.

Objednávat je hodlám opět z Ebaye, protože rozhodně nenajdete server, kde byste je našli levněji (navíc, když je poštovné zdarma, viďte). Objednala jsem si již ostnatý náramek a řetízek a moc se těším, až dorazí :)


To je prozatím vše, mockrát děkuji, že jste článek dočetly až do konce a budu se těšit na vaše komentáře.
Zdroj fotek: weheartit.com
                                                                                                                      with love Chloe <3






1 komentář:

  1. Crop Top moc nemám ráda, nějaké jsou ale pěkné ale to je doopravdy výjimečně když se mi nějaký líbí. Aztec waist shorts miluju a taky si přeju, kdybych měla do šortek stehna... Spiked jewelry prostě klasika, miluju ostny a cvočky atd. :)

    OdpovědětVymazat